ورود مسافران در جهرم امکان پذیر نیست |در صورت مشاهده با آنها برخورد می شود|با اجاره دهندگان منازل مبله برخورد می شود

ارجمند گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهرم ورود مسافران در این شهرستان امکان پذیر نیست و در صورت مشاهده با آنها برخورد می شود.
کد خبر: ۸۳۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 24 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به اینکه شرایط شهرستان جهرم برای پذیرش مسافران مناسب نیست گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهرم ورود مسافران در این شهرستان امکان پذیر نیست و در صورت مشاهده با آنها برخورد می شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر عدم در اختیار گذاشتن واحدهای مسکونی اجاره ای و هتل ها در این شهرستان، افزود: از این رو به هیچ وجه نباید خانه، سوئیت یا مهمان‌پذیری به مسافران اجاره داده شود و همه‌ مراکز مهمان‌پذیر نیز باید تعطیل باشند.

 

وی با تاکید بر برخورد با افراد اجاره دهنده واحدهای مسکونی، تصریح کرد: هر مکان تفریحی توریستی یا آپارتمان و خانه ویلایی به مسافران اجاره داده شود حتماً با دستور قضایی پلمب و با اجاره‌دهندگان برخورد قضایی می شود.

 

ارجمند در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از اجاره منزل مسکونی، آپارتمان، سوئیت و.... حتماً و در اسرع وقت آن را با شماره‌ ۵۴۴۴۶۰۰۶ به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار